Bestellen bij tenZie webwinkel

Bestellen via de website van tenZie is super makkelijk.

Dit kan 7 dagen per week, 24 uur per dag, juist wanneer het u uitkomt.

Voor het bestellen volgt u de volgende stappen:

Stap 1. Plaatsen van de gewenste artikelen

U surft rond door de verschillende categorieën en u maakt u keuze. Kies eventueel de juiste kleur/afmeting en het aantal. In het winkelmand verzamelt u de artikelen die u wilt afrekenen.

Stap 2. Hebt u alle artikelen gevonden die u wilt kopen. Klik dan op winkelmandje. Hier zit u nogmaals u bestelling, en kijk of deze juist is. Kies dan op soort bezorging en klik op ‘volgende stap’.

Stap 3. Gegevens invoeren

Plaatst u voor het eerst een bestelling online bij tenZie? Maak dan aan de linkerkant een account aan via de knop “nieuw account aanmaken” . Vul al je gegevens in en druk op de knop onder aan de pagina “account aanmaken”. Heb je al een tenZie account log dan eenvoudig in via je emailadres en je zelf gekozen wachtwoord.

Stap 4. Bezorgen

Waar wilt u dat we u bestelling bezorgen?

Optie 1. Op het factuuradres. Levering is 2/3 werkdagen

Optie 2. De bestelling afleveren op een andere locatie/adres. Levering is 2/3 werkdagen.

Stap 5. Betaalwijze kiezen

U betaalt uw bestelling met iDeal.

Stap 6. Bestelling afronden

Na de bevestiging van uw bestelling krijgt u een bevestigingsemail.

Stap 7. Zodra uw bestelling wordt verzonden krijgt u een email (met een Track & Trace code, als u gekozen hebt voor PostNL, zodat u uw bestelling kan volgen)

Als er vragen zijn dan kan u altijd hulp zoeken via het contactformulier.

Artikelen niet op voorraad

Het is mogelijk dat sommige artikelen (tijdelijk) uitverkocht zijn via de website. Afhankelijk van de voorraad in het magazijn worden deze artikelen online weer aangevuld. Houd de webshop dus goed in de gaten.

Annuleren

Wil je een bestelling annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact via tel: 055-2600137 of stuur een mail naar info@intenzie.nl.